Subject: R25531: NOTAM A0569/25 väljastatud (ID:25531)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 22:55:00 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25531 alusel, mis saabus meile 12-02-2025 
20:11, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0569/25
(A0569/25 NOTAMR A0358/25 Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/006/5915N02442E001 A)EETT 
B)2502122053 C)2502242359 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2594UAS ESTABLISHED 
WITHIN 750M RADIUS CENTRED ON 591436N 0244156E. UNMANNED AIRCRAFT ARE NOT 
PERMITTED TO ENTER INTO ACTIVATED AREA WITHOUT PERMISSION FROM POLICE AND 
BORDER GUARD BOARD. PERMISSION SHALL BE OBTAINED FROM PPA(AT)POLITSEI.EE AT 
LEAST 5 WORKING DAYS BEFORE THE FLIGHT. F)SFC G)400FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.